5 Ağustos 2016 Cuma
Clinique Anti Blemish İzlenimlerim
Merhabalarrr
Evet, bir süredir yazamadım ama tam gaz yazılarıma devam ediyorum. Uzun zamandır sinirimi bozan, çağreler aradığım, sonunda beni mutlu eden çözümü de bulunca hemen paylaşmak istedim. Son 8-9 aydır çene bölgemde, oldukça da canımı acıtan akneler çıkmaya başlamıştı. Ayrıca birkaç tane birden çıkıp uzun süre de gitmiyor ve önce kızarıklıklar şişikler, daha sonra da lekeleri kalıyordu. Bu zamana kadar hayatımda çıkan sivilce sayısı belki 20 tanedir . Bu yüzden son zamanlardaki bu sivilcelenme bayağı canımı sıktı. Çene bölgesinde çıkan sivilce veya aknelerin aslında hormonal ya da stres kaynaklı olduğunu zaten biliyordum ve cilt bakım rutinimi değiştirip, yeni ürünler ekledim. Hemen kısa kısa bahsetmek istiyorum.
Öncelikle sabah ve akşam yüzümü yıkadığım temizleyicimi değiştİmek istedim. Arayışlar içerisindeyken Clinique'in Anti Blemish serisini denemeye karar verdim ve seyahat boylarından oluşan bir setini aldım. Setin içerisinde Yüz yıkama köpüğü, tonik ve nemlendirici cıkıyor.
Bu seti bitene kadar, düzenli kullandım. Genel olarak sevdım,faydasını da yarıya geldikten sonra az da olsa görmeye başladım. Fakat beklentim fazlaydı ve tam olarak istediğim sonuca ulaşamadım. Bu sette en sevdiğim, Tonik oldu. Bu Toniğin içinde (ve Blemish serisinden olan birçok Tonikte de olduğu gibi) pudra var. Her kullanım öncesi çalkalamak gerekiyor.
Daha sonra nemlendiricisi oldu. Yıkama köpüğünü hiç sevemedim. Sabırla bitene kadar kullandım ve anladım ki hazır köpük ürünleri sevmiyorum. İstediğim gibi köpürmediği için tam olarak temizlemediğini düşünüyorum. Zaten önce de yıkama köpüğünü bitirdim ve daha etkili, daha köpüren, cildimi tam temizleyen bir sabun almaya karar verdim.
Yüzüm için ilk defa yine Clinique'in Anti Blemish serisinin kalıp sabununu satın aldım. Yaklaşık 6-7 aydır da kullanıyorum. 15 gün cildimin kalıp sabuna alışması sürdü. Sonrasında da bu güne kadar sorun yaşamadan kullanıyorum. Bu tür kalıp sabunlar çok bereketli. Hergün sabah-akşam kullanmama rağmen daha yarısına kadar kullanmışım. Kullanışlı bir saklama kabıyla birlikte satılıyor.Yanınızda götürmek için gayet ideal. Etki olarak birkaç belirgin sivilcemi yok etmedi, yani bu ürünlere ümit bağlayıp kullanmak hayal kırıklığı olur. Özet olarak Clinique Anti Blemish serisinden yine alacak olsam, kalıp sabunu ve toniği olurdu. Bitince tekrar koşa koşa alacağım ürünler olamadılar..
Ürün kullanımı her ciltte farklılık gösterdiğinden, ben bende olan etkisini sizlerle paylaştım. Okuduğunuz için Tesekkürler. Hoşçakalııın :)
Böcük
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder