Bu yazımda,çok severek kullandığım, bittikçe gidip büyük boyunu satın aldığım Flormar oje kurutucu spreyi tanıtmak istiyorum.
Eminim bir çoğunuz zaten kullanıyorsunuz ama kullanmayı unutanlara hem hatırlatma hem de keşfetmemiş olanlara gelsin bugünkü yazım.
Neredeyse tüm bayanların çok sevdiği ojelerinin kusursuz olması, çok çabuk hatta anında kuruyarak vakit kazandırması önemli. Ben, vaktim olsa bile ellerimi kullanmadan duramıyorum. Yeni sürülmüş ojelerimi 2 dakikada unutup, oturduğum yerde bozma yeteneğine sahibim :) O yüzden Flormar'ın bu spreyini severek kullanıyorum.
2 boyu bulunan bu spreyi ojenizi sürdükten 1 dakika sonra püskürtmeniz yeterli. Genelde koyu renk ojelerimde ya da kat kat uygulamalarımda mutlaka kullanıyorum, Kusursuz şekilde kurutuyorum.
İçeriğinde Evitamini ,fıstık ve limon yağları mevcut. Ayrıca kokusu da hafif limonlu ve hiç rahatsız etmiyor. Eğer oje sürmeyi seviyorsanız bu spreyi mutlaka edinmelisiniz.
Sonraki yazımda görüşmek üzere,şimdilik Hoşçakalın..


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder