Bir bayramın daha ardından yeni bir haftaya başlamış bulunuyoruz. Bayram boyunca yazamadım ama bayram şekeri tadında bir yazıyla karşınızdayım.
Bayramda kullandığım ve neredeyse herkesin çok beğendiği 4'lü far paletimi sizde görün istedim. Renk tonları sayesinde acele makyajlarınızda bile elinizin altında olması gereken bir palet. Kolay,uyumlu,kullanışlı renklerden oluşuyor.
Coctail On The Beach No 12 / Sephora Far Paleti
Çok fazla far paletim yok cünkü ihtiyacım kadar, kullandığım renk ve yapı haricinde ürün bulundurmaktan hoşlanmıyorum. Bir çok renk farım var, hepsini kullanıyorum. Merak ediyorum ve alıp denemeyi seviyorum tabiki de ama bana göre değillerse ve yeteri kadar fikir sahibi olduysam artık onları hediye etmemin zamanı gelmiştir diyorum. Mutlaka sevdiklerim oluyor ve mutlaka bitirene kadar da kullanıyorum.
Bu palet en sevdiklerimden biri. Doğal renkler ve her rengi birbiriyle karışım yapabiliyorum. Gölgelendirme geçişleri çok uyumlu.

Farların yapısı çok fazla yumuşak değil ve pek toz şeklinde dökülme de yapmıyor. Bu da makyaj esnasında göz altıma dökulme yapmadığı için temizlemek zorunda bırakmıyor.Renk pigmentasyonu fena değil. Orta derecede diyebilirim. Fırça kullandığım için 2 - 3 darbede rengi tam olarak elde ediyorum. Üstteki 4 rengin tamamı ışıltılı ama buna rağmen doğal ve sağlıklı görüntü yaratıyor.
Biling Biling Style No 76
Tam Şampanya rengindeki bu rengi kaş altlarına,göz pınarlarınıza ve aydınlatmak istediğiniz her yerde ugulayabilirsiniz. Ben mevcut olan her farımla da kullanıyorum. Zaman zaman High Lighter (aydınlatıcı ) olarak bile kullanıyorum.
Light Copper
Bu açık sütlü kahverengi bronzluk da veren bir renk.
Shimmering Sunset No 53
Mercan tonlarındaki bu renge her makyaj yaptığımda gözüm kayıyor. Biraz turuncu olmasından dolayı, sıcak bir görüntü katıyor.
Gold
Her ne kadar adı altın olsa da bu renk sadece sarı alt tonlu. Tabiki yine belirtmek istediğiniz renkteki farınızı ön plana çıkartmanıza yardım edecektir. Hiç denemedim ama aydınlatıcı olarak kullanılabilinir diye düşünüyorum.
Liner - Dark Brown
Bu paletteki tek mat far. Mat olmasının sebebi eye liner olarak kullanılmasını amaçlamasıdır. Ben kahverengi göz kalemi severlerden olduğumdan bu tarz ve renkteki her farımı kirpik diplerime bayıla bayıla uyguluyorum. Bunu da uyguladım, pigmentasyonu digerlerine gore hem çok daha iyi hem de oldukça kalıcı. Gölgelendirme yaparken de paletteki diğer renklerle bu mat kahverengiyi karıştırıyorum.Yeşil ya da mor renkteki makyajlarıma da paletteki renkleri kullanıyorum.
(Güneş ışığında)
(Gün ışığında)
Daha önce de belirttiğim gibi toz halınde dökülme yapmadığından kullanmaktan çekinmediğim bir ürün oldu. Ayrıca Paraben de içermiyor ve açtıktan sonra 6 ay kullanma süresi var. Ambalajı sade ve kapağının şeffaf olması bence bir artı. Far seçerken, o çok zor açılan kapağıyla her defasında boğuşup parmaklarınızı acıtmak zorunda kalmıyorsunuz :D Umarım ben bu paleti bitirene kadar ambalajı değişir ve kapağı kolay açılır..
İnşallah yazım fikir sahibi olmanıza yardımcı olmuştur ve okuduğunuz için Teşekkür ederim,
Mutlu günler dilerim, Hoşçakalıııın..
Böcük :)














Hiç yorum yok:
Yorum Gönder