Selamlar,bir güneş kremi yazısıyla tekrar karşınızdayım. Uzun bir giriş yapıp bu ürünle ilgili görüşlerimi sona saklamayacağım. Kısa ve öz,yaz aylarında favorim ve yıldızlı ürünüm Biotherm SPF 50 face - body.
Bu kremi neden çok seviyorum hemen bahsedeyim;
- Yüz ve vücutta kullanılması. Ayrı ayrı güneş kremi taşımama gerek kalmıyor. Ayrıca ihtiyacım olduğunda hem makyaj altına nemlendirici niyetine hem de güneş koruması olarak kullanıyorum.
- Güneşten tamamen koruması.
- Nemlendirirken yağlı bir his yaratmiyor. Sadece yoğun nemlencirici hissi veriyor ki istediğim de bu.
- Cilt tarafından kolay emiliyor ve sağiıklı bir canlılık katıyor.
- Az mıktarda uygulamak yetiyor, oldukça bereketli bir ürün oluşu.
- Tüm vücudu korurken aynı zamanda harika nemlendiriyor ve hoş kokusu sayesinde daha da cezbedici oluşu.
- Suya girip çıktığımda tazeleme ihtiyacı duymuyorum.
- Kullanışlı kapağı sayesinde kremi dökerken fazla gelmiyor, ürün ısrafı olmuyor.
Tek dikkat edilmesi gereken nokta,özellikle yüzünüze uygularken ürünü elinize boca etmeyin,nemlendiricinizi uyguladığınız miktarda kullanmak yetiyor.
Beyaz yapıda olan bu kremi yüzünüze iyi yaymanız ( göz çevresi hariç ) sizi güneşe gayet iyi bir şekilde hazırlayacak.
Her yönüyle sevdiğim ve yaz boyunca tek kullandığım güneş kremini seçim yaparken değerlendirmeye alın derim.
Okuduğunuz için Teşekkür eder mutlu günler dilerim..
Böcük :)




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder