29 Haziran 2015 Pazartesi

Garnier Ürünlerim

                                                    
Bugün günlerden Pazartesi ve haftaya herkesin ulaşabileceği, fiyat olarak da gayet ekonomik  bir markayla başlamak istiyorum; Garnier. Bu markanın ürünleri çok çeşitli ve her cilt tipine uyacak geniş ürün çeşidiyle piyasada yerini almış durumda.
                                           
         

Tabii birçok marka artık çok çeşit cilt bakım ürünü üretiyor ve bizim de kafalar iyice karışıyor :)
Çok ürün yerine doğru ürünlerin kombinasyonunu yapmak en akıllıcası diye düşünüyorum. En başta cilt tipimizi  bilip temel ürünlerimizi seçmekle başlamalıyız. Ardından maske, peeling, serum vs. destekleyici ürünleri de kombinasyona dahil etmeliyiz. Unutmadan belirteyim, ürün seçerken yaşınıza uygun tercihler yapmanız gerekir.
Hadi bu sefer lafı çok uzatmadan kendi cilt tipime uyan Garnier ürünlerimle ilgili düşüncelerimi hemen paylaşayım.

Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu :



Eveeet bu o meşhuuur Bioderma H2O ya muadil gösterilen temizleme suyu. Nedense ilk olarak pembe, yani hassas ciltler için olanı çıktı. Bence herkes kullandı ya da kullanıyor. Tek çeşit olarak biliniyorken, kısa bir süre önce yeşil yani karmadan yağlıya & hassas ciltler için olan çeşidi de çıktı. Karmadan yağlıya olanı daha bana uygun olsada ikisinin arasında çok fark bulamadım. Makyajımı ikisi de güzel çıkarttı ve herhangi bir yanma ya da tahriş yapmadı, kokusu da rahatsız etmiyor. Pamuk tüketimim bu sular sayesinde azaldı. Ciddi bir pamuk tüketicisiyim ve pamuk stoklamaktan bıktım. Sanki biri gelip tüm pamuklarımı topluyor ve ben yine pamuksuz kalıyorum. Bu bende böyle devam eder durur :)
Özet olarak, ten makyajımı neredeyse tek seferde çıkartıyor. Yoğun şekilde kullandığım rimeli çok uğraştırmadan çıkarttı çıkartmasına ama her uygulamamda kirpiklerimi döktü. Bu durum çok canımı sıktı, kirpiklerde kullanmamaya karar verdim. Dudaklarımda da kullanmadım çünkü o acı tadın dudaklarımda olmasından hoşlanmıyorum. Onun yerine pamuğa biraz vazelin sürüp çıkartıyorum. Hem yumuşatmış oluyorum aynı zamanda da.
Elimde pembe olan henüz bitmediğinden, yeşile yani karmadan yağlı olana tam anlamıyla geçiş yapamadım.  Bu post için deneyimledim. Tekrar olarak aldığım bir ürün ve Bioderma ile dönüşümlü olarak kullanmaya devam edebilirim. Başka alternatifler de isterseniz fikir sahibi olduklarımdan tavsiyeler verebilirim. Bunun için yorumlar kısmına yazmanız yeterli olur.



Göz Makyaj Temizleyicisi Express Çift Etki:


Temizleme suyunda bahsettiğim gibi, kirpik dökülme durumumdan sonra daha önce 2 tane bitirdiğim bu temizliyiciye tekrar başladım. Bu benim son zamanlarda favori ürünlerimden biri oldu. Çok yoğun göz makyajımı (maskarayı)  tahriş etmeden ve yakmadan temizliyor. Çift bazlı oluşu rahatsız etmiyor ve göz çevremde yağlı bir tabaka bırakmıyor. Göz çevresi nemlendiricimi birkaç dakika sonra sürebiliyorum. Vaad ettiği şeylerden biri ( ki benim için önemli) kirpik güzelleştirici bakım içermesi. Dökülme tamamen durdu, kirpiklerim kendine geldi. (Bunun yanısıra akşamları çok basit ama etkili olduğunu düşündüğüm bir bakım yaptım. Sonraki postumda bu bakımdan kısaca bahsedebilirim.)
Kullanmadan önce iyi çalkalayıp hemen bir miktar pamuğa dökmek gerekiyor. Karışım hemen durulduğu için her kullanım öncesi bunu yapmak gerekiyor. (Başka markaların bu çift bazlı temizleyicilerinin durulması daha fazla vakit alıyor.)  Bu bir dezavantaj mi diye sorarsanız, hayır değil. İşlevine bakarsak bunun lafı bile edilmez. O zaman neden ettim? Etmiş bulundum işte :)
Sevdiğim ürünleri her zaman elimin altında bulundurduğum için ve dönüşümlü kullanmayı da sevdiğimden, bittikçe tekrar alıyorum.


Arındırıcı Tonik ve Tazeleyici Tonik:


Arındırıcı Toniği T bölgemin yağlanmasına karşı ve matlaşmasına yardımcı olması amacıyla aldım. Bu yeşil şişededeki karma ve yağlı ciltler için.  En sevmediğim tarafı fazla alkollü olması ve yakması. Pamuğu yüzüme yaklaştırırken bile alkolun kokusu nefes alışımı etkiliyor. Bir de bunu özellikle burnuma ve yanlarına, çeneme ve T bölgeme uyguluyorum. Hem gözlerim hem nefesim etkileniyor. Cildimi de oldukça yaktı. Uygulamamı bitirdikten sonra bile yanma devam etti. Yarısına kadar bile gelemeden kullanmayı bıraktım. Kullanabilecek birini gözüme kestirdiğim an hemen vereceğim. Bir daha bu ve bunun gibi aklol oranı fazla olan hiç bir Toniği almayacağım kesin.
Tazeleyici Toniği sevdim.  Evet, tazeleyici etkisi var. Hafif yapılı ve normal & karma ciltler için gayet uygun. Toniği mutlaka sabah ve akşam uyguluyorum. Bunun için fazla söze gerek yok, sevdim ve bitireceğim. Bu arada her ikisi de Paraben içermiyor.

Arındırıcı Temizleme Jeli / Saf & Temiz Neem:



Jel deyince aklıma hep aynı şey gelir ve her temizleme jeli kullanımımdan sonra fikrim bugüne kadar değişmedi. Bence Jeller tamamen yağlı ciltler için uygun. Ben sadece dönem dönem yağlanan ya da yağlanmaya başladığını hissettiğim zamanlarda sadece o bölgeye uyguluyorum. Kuru ve hassas ciltlerin kullanması,ciltlerini fazla gerecektir. Ancak iyi nemlendirmeleri gerekecektir.
Bendeki etkisi; Temizleme olarak evet derinlemesine temizledi. Belki de mevsim gereği, cildimi kurutmadı ve az da olsa canlılık ve ferahlık verdi. Kokusunu çok sevdim,daha çok kokusu bana bu jeli sevdirdi. Neem yaprağı ve Çay ağacı özleri içeriyor. Sanırım ikisinin karışımı bu güzel kokuyu oluşturdu. Uzun zaman oldu bir jel bitirmeyeli. Tekrar alma konusunda da çekinmeyeceğim bir ürün oldu.

Saf & Temiz / Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli;



İşte bir yıkama Jeli daha.. Bunun için ne desem ki.. Yani Garnier markasını seviyorum ve hiç sevmediğim bir ürününü de hatırlamıyorum. Fakat bu jel hiç beklentilerimi karşılamadı. Bir kere ambalajı bile bana daha çok temizleme sütü ambalajı gibi gelmişti. Nedense bana göre jeller hep tüp içinde olmalı. Bunun hiç önemi de yok aslında, keşke tek eksiği ambalajı olsa..
Bu jel rakıbeyazı renginde ve köpürmüyor ki ben köpürterek yıkamayı severim.
Makyajı derinlemesine temizlemiyor,defalarca kullandım ama malesef sonuç bu :




   Tek olumlu tarafı 2'si 1 arada oluşu ve gözleri hiç yakmaması. Bu jel kullanmaya devam etmediğim ikinci Garnier ürünü oldu.  İyisiyle kötüsüyle Garnier yıne sevdiğim bir marka. Yine yeni ürünleri denemekten keyif alacağim..


Sevgiler, saygılar ve okuduğunuz için de Teşekkürler..
Böcük :)                                                                                                                                                

20 Haziran 2015 Cumartesi

Neutrogena Yağsız Nemlendiriciler İncelemesi

 Merhaba :)
Yaz mevsimi  kendini göstermeye başladığına göre artık yazları kullandığımız ürünlere iyice geçiş yapmanın zamanı geldi. Ben ilk olarak Güneş kremimle başladım,Tonik çesidinden nemlendiricilerime doğru bir geçiş yaptım. Hazır yaz aylarının cildimize etkilerinden bahsetmişken, cilt tipimin biraz değişime uğradığına değinmek istiyorum. Çooook seneler önce cilt tipim kuruydu ve bu kuruluktan dolayı kızarıklıklar oluyordu. Yıllarca çok iyi ve düzenli ürünler kullandım. Sonunda cildim kurudan karmaya döndü. Bundan hoşnutum aslında. Artık cilt bakımımı Yaz - Kış olarak değiştiriyorum ve hiç problem çekmiyorum. Karma olan cildim kışın biraz daha kurumaya meyilliyken yazın T bölgem daha fazla yağlanıyor. Ben de bunu dengede tutmak için mevsimine göre ürün kullanıyorum. Pudra ve yağ temizleme mendilleri kullanıyorum. Bunun yazısını ilerleyen günlerde yazıp ürünleri tanıtmayı planlıyorum.
 Uzun bir giriş yaptıktan sonra, gelelim yaz aylarında normalde kullandığım nemlendiricilerimi bir kenara bırakıp yapıştığım yağsız nemlendiricilerime.

 Neutrogena visibily clear oil free moisturiser / Neutrogena Yağsız Nemlendiriciler :



 İki çeşidi mevcut. Pembe ambalajlı ve turuncu ambalajlı. Oldukça kullanışlı bir tüpün içinde 50 ml olarak satılmakta. Bana göre; İnce yapıda olan bu nemlendiriciler cilt tarafından kısa zamanda emiliyor ve ciltte kaybolup gidiyor. Makyajımı hemen yapmaya başlıyorum,gün boyunca nemlendirici kaynaklı yağlanma gibi durumlarla karşılaşmıyorum. Geceleri kullanmasam da makyaj yapacağım yaz günlerinde mutlaka kullanıyorum ve çoğu kez de baz kullanmaya ihtiyaç duymuyorum.

   Detaylara gelince;

Pembe Ambalajlı (Pembe greyfurtlu):




- Sivilcelerin azalmasına ve yeni sivilce oluşumunun önlenmesine yardımcı olur.
- Pembe greyfurt aroması sayesinde cilde mentol ferahlığı verir.

Bence;
Pembe greyfurtun kokusunu gerçekten alıyorsunuz ve cildinizde güzel bir ferahlık hissediyorsunuz. Bana mentolün vermiş olduğu o hissi anımsattı. İlk kullanımlarda alışmanız zaman alıyor ama alıştıktan sonra da vermiş olduğu mentollü etkiyi o kadarda hissetmeyeceksiniz. Belirtmeden geçemeyeceğim şey; Gözle temasından gerçekten kaçınmak gerekli. Çünkü gözlerde Wicks sürmüş etkisi yaratmakta. ( Gözüme kaçan kirpiği almak isterken gözümden oluyordum :)
Eğer ki sivilcelerle başınız dertteyse ve bu ürünü onun için almayı düşünüyorsanız,belirili zamanlarda çıkan bir-iki sivilcemin oluşmasını malesef önlemedi.Sivilceleri önlemek için alınacak daha farklı bakım ürünleri var,bunları denemenin daha faydalı olacağına inanıyorum.Tabii sizde nasıl bir etki yaratacağını  merak etmiyor da değilim.Kullananınız varsa ve Yorumlar kısmına fikirlerini yazarsa sevinirim.



 Turuncu Ambalajlı :


- Ciltteki ton farkını eşitler ve sivilce izlerinin görümünün hafilemesine yardımcı olur.


Ve Bence;
Bu nemlendiriciye ek olarak yıkama jelini ( Neutrogena Deep Clean gel wash ) ve Siyah nokta temizleyici peeling jeliyle takım olarak kullandım.




 ( Bu kombinasyon pembe ambalajda da var ama nemlendiriciyi tek olarak kullandım.) Bu üçlüde en sevdiğim yıkama jeli oldu.


*Özet olarak, bu nemlendiricinin sevmediğim yanı olmadı. Benim için kış aylarında yetersiz kalsalar da yaz aylarında hep elimin altında oluyor.
Okuduğunuz için teşekkürler ve güzel bir Ramazan ayı geçirmenizi dilerim. Hoşçakalııııın :)

10 Haziran 2015 Çarşamba

Flormar nail enmanel dryer

Harika,enerji dolu ılık bir Haziran gününden herkese Merhabalar..

 Bu yazımda,çok severek kullandığım, bittikçe gidip büyük boyunu satın aldığım Flormar oje kurutucu spreyi tanıtmak istiyorum.




 Eminim bir çoğunuz zaten kullanıyorsunuz ama kullanmayı unutanlara hem hatırlatma hem de keşfetmemiş olanlara gelsin bugünkü yazım.
 Neredeyse tüm bayanların çok sevdiği ojelerinin kusursuz olması, çok çabuk hatta anında kuruyarak vakit kazandırması önemli. Ben, vaktim olsa bile ellerimi kullanmadan duramıyorum. Yeni sürülmüş ojelerimi 2 dakikada unutup, oturduğum yerde bozma yeteneğine sahibim :)  O yüzden Flormar'ın bu spreyini severek kullanıyorum.




 2 boyu bulunan bu spreyi ojenizi sürdükten 1 dakika sonra püskürtmeniz yeterli. Genelde koyu renk ojelerimde ya da kat kat uygulamalarımda mutlaka kullanıyorum, Kusursuz şekilde kurutuyorum.
İçeriğinde Evitamini ,fıstık ve limon yağları mevcut. Ayrıca kokusu da hafif limonlu ve hiç rahatsız etmiyor. Eğer oje sürmeyi seviyorsanız bu spreyi mutlaka edinmelisiniz.

Sonraki yazımda görüşmek üzere,şimdilik Hoşçakalın..
            

6 Haziran 2015 Cumartesi

Testerlar

Yeniden MerhabaBugün sizlere merak ettiğiniz,beğendiğiniz ürünlerin alışverişlerini yapmadan önce testerlarını ( ürünlerin minik deneme boyları ) edinmenin öneminden bahsedeceğim.
Bilindiği üzere ülkemizde tester dağıtımı oldukça az. Hemen hemen her Firma ürünlerinin bazılarını minik boyda üretirler. Bu da hem Tüketicinin ürün hakkında fikir edinmesini hem de reklamının yapılmasını amaçlar. Ben bir ürünü almadan önce testerlarını alıp kullanma taraftarıyım.

                             (Merak ettiğim ya da almak istediğim ürünlerin bendeki testerları)


Çoğu zaman kokusundan,yapısından,renginden çok cildimin onu kabul edip etmeyeceğini az da olsa denemiş oluyorum. Beğenirsem de gidip tam boyunu satın alıyorum. Şunu da belirtmem gerekir ki,bedenimiz deneme tahtası değil.Elimize geçen her tester ürünü kullanmak doğru olmaz. Aslında hayatın her alanında bize yakışanı ve uyanı seçmek gerekli.
Bu arada evde bir yerlerde kullanmadığımız ürünler olabilir. Onların da tarihleri geçmeden tanıdıklarınıza vermenin zamanı geldi. Paranız ziyan olmasın,verin kullansınlar der ve yazımı burada sonlandırırım.
Herkese mutlu günler dilerim :)

Bloğuma Hoşgeldiniz :)

Sizlerle kozmetik ve kişisel bakımla ilgili fikirlerimi ve deneyimlerimi paylaşarak kendinize uygun ve doğru ürünleri seçebilmenize,bu sayede de cildinizin ihtiyaçlarını karşılamanıza yardımcı olmak amacıyla yazmaktayım.
Zaman zaman Yaşam,Beslenme,Hobi,Alışveriş ile ilgili yazılarım da olacaktır.Umarım sıkılmadan okur ve keyif alırsınız.Şimdiden ilgi ve alakanıza Teşekkür ederim..